13 Şubat 2012 Pazartesi


ATAÇ 



Yani aniden
Bir Hayal evindeyiz
düşün.
Kaygan ipte boncuğun tekiyim Ben de.
elimden eteğime.
-ve sünnetsiz bir telaşla
Aceleyim gözlerine.

Yanii,
Davul gibi olsun
Alay olsun
Bu hoşlu eğilimin
Evde ki sevdiğine!

O ki bir kadın.
Doğum günü bile vardır .

Oysa
Benim içim sakar.
Biliyor musun?
Taşı sevsem,
Git demem.
Bazı değimlerin kalıcı sesleri
siyah renkleri olur.
Gider kendine ten renklersin.
Veresiye.-

Soyadını merak etmemişken hani.
Ama dersin
Olur öyle.

-Boşuna yaşamadık
aslında diyorum
Yüzün bana dönünce.

Büyüdük nihayetinde,
bazen istemsiz
bazen el yordamı ile..

Yani,
Laf olsun diye

Bir kızgınlık güçlenir
ağlayınca
bir kitabe gibi küse küse söyler:
Benim sana aldığım nişan,
Evinde sarışın
İçinde pişman olsun!.
Közleşsin için.!
Kabuğun elimde mora çalsın!.
Bir sevişin ki !
Oh!
İçim özürle dolsun.!
baldırımda kül yuvarlasın
koca adamlar !
Kuş tüyüyle kaşınsın
-vicdan.
HEY ORDA Kİ !
Özgür olmadığın çarşaf için
Bugün kaç adam kestin!

Sen de bir kadınsın!
Bir parça bez'dir için.
Hadi al tozumu
bal etimi!
Bir kovboy gibi telaşsız olsun.

Ah be deli çocuk!
Cinayet aramızda ilkokul çocuğu gibi.

Yani,
İçimin dengesi yok benim.
Gördüğü yerde
düşecek üzerine.

Bunu yapan Adındır senin.

Senin adındır:
Gürültü.

Çünkü,
Bu bir adımdır
Sana.

ve,
Benim Yolumdur.
Çünkü!

Evet.

Adın topuktur Senin.
Ez İçindir.

Çoraktır evinde ki!

Evde ki evinde kalsın.

Kalk

Çünkü!

Yürüyerek .

-ve

İsteyerek.

Bana gel.

Çünkü.!

Ben.

Evde ki halinle

- Sana.

Evin gibi.

Çünkü.









 Gonc.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder