19 Mart 2012 Pazartesi



ARİFSİZ SEVİNCİM 




Dirilt beni.!
Sıcak düşlerin zenginliği
mora dönmüş kırılgan bir tırnak dantelimde.
Benim Ah'ım bu gidişle ;
Yalnızca İnsanlığın şiiri.

Ah ki
Esmer bir adam..
Saçları yorgunluktan daha sözlü.
Edepsiz bir ayrılık sonrası
toza dönmüş Artemis biblosu.
Ah.

Ah ki
Bir sigara.

Ah ki Ankadır aslında.

Dirilt beni.
Küt kesilmiş kalbimin
kökleri hala Benim.
Birinci yarıyı o kadar karmaşık tamamladım ki ,
Bundan sonrası
Allahkerim....

Bir trafik kırmızı ışıkta muntazam duruyorsa
Kuşların şakası kimseyi güldürmüyor demektir.

Göklere gidelim .
Bırak pencere kenarlarına ömür tözlesinler.
Bırak bizi içerden izlesinler..
Bu yiğitlik ilk günden beri sırtımdan kazanıldı benim
Tek de değildim üstelik.

Doğmadığım yılların destanında yazıyor Hayat.
Çünkü,
Virgülü doğru yere konulmuş bir savaşın adıdır:Destan

Bu gece bu yalnızlıkta ,
Tüm savaşlar bizim doğurduğumuz bir parça et.

Hiç bir adımdan yorulmadım daha!
Topuklarımda mavi çizgiden
Yunanca :
"Seni Seviyorum" yazıyor.
Ama İlk günden bu yana,
Her kadın günde bir kez  ağlıyor.

Ah ki bir Johnnie Walker fısıltısı:
"Yürümeye devam et."

Göklere gidelim
Ve Orada Yor beni.
Yürümenin anlatacağı toprak
etimden ileri gidemez.
Kes ayağımı yerden.
Bırak kanım batırsın günü.

Moda sahilinde.
Sakin bir
Salı günü.


Mutluluk,
Haybeye düşen kızıl bir yağmur.

Ah.
Ah ki sensin .işte.
Ah .
Sen.Ah.
Sevgilim.
Keşke yorgun olmasan şu saat
Ve .
Beni
Dökerek sevsen.


-Daha  da!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder